AI Glasovni i Chat Agenti Oživljeni

Inteligentni. Prilagodljivi. Izuzetno ljudski. Naši AI agenti redefiniraju komunikaciju.

Vaš Put do Uspjeha s AI Glasovnim Asistentom

Oživite svoj brend s naprednim AI glasovnim asistentom prilagođenim vašim potrebama.

Istraživanje i Planiranje
Svako sjajno rješenje počinje razumijevanjem vaših potreba

Započinjemo suradničkom sesijom kako bismo razumjeli vaše ciljeve, izazove i prilike. Zajedno ćemo definirati svrhu asistenta, identificirati ciljne korisnike i ocrtati funkcionalnosti koje su najvažnije za vaše poslovanje.

Izgradnja i Obuka
Izgradnja obrazovanog asistenta usklađenog s brendom počinje ovdje

Naš tim stvara dinamičnu bazu znanja prilagođenu vašem poslovanju i obučava AI na vašim specifičnim podacima. To uključuje definiranje osobnosti, tona i stila asistenta koji odražava vaš brend uz osiguravanje visoko točnih odgovora.

Testiranje i Usavršavanje
Usavršavanje osigurava da vaš asistent ispunjava sva očekivanja

Kroz rigorozno testiranje evaluiramo performanse, prikupljamo povratne informacije i fino podešavamo asistenta kako bismo osigurali besprijekorno i intuitivno korisničko iskustvo. Ovaj korak se fokusira na osiguranje kvalitete i optimizaciju za interakcije u stvarnom svijetu.

Implementacija i Optimizacija
Samopouzdano pokrenite i nastavite poboljšavati tijekom vremena

Implementiramo vašeg AI glasovnog asistenta i pružamo kontinuirano praćenje kako bismo osigurali najbolje performanse. Kontinuirana ažuriranja i uvidi održavaju asistenta usklađenim s rastućim potrebama korisnika i poslovnim ciljevima.

AI Asistent Nikad Ne Propusti Poziv, Uvijek Isporučuje Izvrsnost

Transformirajte svaku interakciju u besprijekorno, personalizirano iskustvo s inovativnim značajkama dizajniranim za povećanje učinkovitosti, sigurnosti i zadovoljstva klijenata.

Dizajnirano za Fleksibilnost

Nudi prilagođene načine rada za različite potrebe. Radi u oblaku za maksimalnu brzinu i dostupnost, lokalno za potpunu kontrolu nad podacima, ili kao hibridno rješenje koje kombinira prednosti oba pristupa.

Sigurnost Podataka na Prvom Mjestu

Osigurava privatnost i sigurnost čuvanjem svih zapisa i snimki lokalno unutar vašeg sustava. Baza znanja ostaje lokalna, pružajući potpunu kontrolu nad osjetljivim informacijama.

Agnostička Integracija Sustava

Povezuje se bez napora s postojećim infrastrukturama. Integrira se s pozivnim centrima putem SIP protokola i omogućuje razmjenu podataka u stvarnom vremenu s informacijskim sustavima putem API-ja.

Višekanalno Sučelje

Pruža intuitivno chat sučelje s jasnim izvorima odgovora za transparentnost. Sadrži glasovno sučelje pogonjeno naprednim TTS i STT modelima za prirodnu i besprijekornu komunikaciju.

Napredna Baza Znanja

Uključuje robustan sustav upravljanja znanjem. Kombinira vektorski pristup za brzo i precizno rukovanje upitima s grafovskom strukturom za organizirano i logično upravljanje informacijama.

Personalizirane Korisničke Usluge

Poboljšava angažman korisnika isporukom ažuriranja putem SMS-a ili mobilnih obavijesti. Šalje detaljne naknadne poruke putem e-pošte tijekom ili nakon interakcija za glatko i personalizirano iskustvo.

A/B Testiranje za Optimizaciju

Podržava kontinuirano poboljšanje kroz testiranje različitih jezičnih modela, analizu performansi baze znanja i optimizaciju multi-agentskih postavki za povećanje učinkovitosti i kvalitete odgovora.

Besprijekoran Prijelaz na Živog Agenta

Olakšava glatke prijelaze na žive agente kada je potrebno. Pruža agentima prikupljene podatke o razgovoru i automatski generirane sažetke za ubrzavanje rješavanja upita i poboljšanje kvalitete usluge.

CTA
Istražite Demo

AI Asistencija u Akciji

Pogledajte kako naša inovativna rješenja mogu transformirati vaše korisničke interakcije.

Novosti

HZZO Hana: AI virtualna asistentica za zdravstveno osiguranje
18. lip 2025.8 min čitanja
HZZO Hana: AI virtualna asistentica za zdravstveno osiguranje

Case study o implementaciji AI virtualnog glasovnog asistenta Hane za Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO), koji odgovara na pozive 24/7.

Echo One Contact Center: Kompletno rješenje za modernu komunikaciju
3. tra 2025.6 min čitanja
Echo One Contact Center: Kompletno rješenje za modernu komunikaciju

Detaljan pregled Echo One CC rješenja - od napredne distribucije poziva do alata za agente i supervizore.

AI glasovni asistenti: Budućnost korisničke podrške
3. srp 2025.5 min čitanja
AI glasovni asistenti: Budućnost korisničke podrške

Otkrijte kako AI glasovni asistenti transformiraju način na koji tvrtke komuniciraju sa svojim klijentima.

About us
15+Godina iskustva u ICT-u
Tko smo mi?

Oživljavamo AI Agente

Od 2004. implementiramo i razvijamo inovativne ICT sustave za tvrtke i telekome, od pozivnih centara do prilagođenih enterprise ICT rješenja. S iskustvom u AI i Voice AI tehnologijama, oživljavamo inteligentne glasovne i tekstualne AI asistente, revolucionirajući komunikaciju i poboljšavajući poslovnu učinkovitost. Kada ne gradimo AI agente i ICT sustave, analiziramo hrvatske gene u partnerstvu s Harvardom, Boston Women's Hospital i KBC Zagreb u Hrvatskoj.

Exoscale Zagreb Data Center
hr-zag-1
INFRASTRUKTURA

Vrhunska infrastruktura i performanse
Pokreće Omonia & Exoscale Zagreb

Naše AI usluge rade na enterprise infrastrukturi smještenoj u Zagrebu, uz podršku A1 Hrvatska (Exoscale hr-zag-1). To osigurava ultra-nisku latenciju za glasovne aplikacije u stvarnom vremenu i potpunu suverenost podataka.

Ultra-niska latencija

<10ms odziv u Hrvatskoj putem Omonijinog optimiziranog BGP usmjeravanja.

Suverenost podataka

Svi podaci ostaju u Hrvatskoj. GDPR usklađena obrada na lokalnim poslužiteljima.

10Gbit+ Povezivost

Višestruke redundantne 10Gbit veze osiguravaju neprekidnu uslugu.

Tier 3 Pouzdanost

N+1 redundancija na napajanju i hlađenju za 99.99% dostupnost.

Stupite u kontakt

Tu smo da vam pomognemo transformirati način na koji se povezujete s vašim klijentima. Bilo da imate pitanja, trebate demo ili ste spremni započeti, naš tim je na samo poruku udaljen.

Contact