Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) uveo je AI virtualnog glasovnog asistenta HANA koji odgovara na sve pozive na besplatnim telefonskim linijama, dostupnu 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
O HZZO-u i izazovu
HZZO je u službi i na raspolaganju građanima, svojim osiguranim osobama i ugovornim partnerima kako bi pravovremeno pružio točne i detaljne informacije vezano za prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja, dopunskog zdravstvenog osiguranja te vezano za poslovanje.
Kontakt centar HZZO-a uspostavljen je još davne 2012. godine i u njegov rad je kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć. U prosjeku djelatnici obrade oko 400.000 poziva godišnje.
Rješenje: AI virtualni asistent HANA
HZZO s posebnom posvećenošću usklađuje svoje poslovanje s naprednim tehnologijama i duhom vremena. Uvođenje AI virtualnog glasovnog asistenta HANA bio je još jedan korak ususret boljoj dostupnosti i uslužnosti.
HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora. Tijekom svog rada stalno upoznaje potrebe korisnika, proširuje znanje i zna precizno odgovarati na sve više pitanja.
Što znači HANA?
- H - HZZO (zdravstvena domena)
- A - AI (digitalna pomoć korisnicima)
- N - Nacionalni (nacionalni sustav zdravstvene zaštite)
- A - Asistent (profesionalna dimenzija u komunikaciji)
Telefonske linije
AI virtualni glasovni asistent HANA javlja se na besplatne telefonske linije:
Ključne prednosti
Značajno smanjenje čekanja
Korisnici dobivaju trenutačne odgovore bez čekanja u redu.
Dostupnost 24/7
Korisnička podrška dostupna u bilo koje doba dana ili noći.
Rasterećenje operatera
Ljudski operateri mogu se fokusirati na složenije upite.
Bolje korisničko iskustvo
Unaprjeđenje ukupnog iskustva u kontaktu s HZZO-om.
“Ova inovacija omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja čineći HZZO dostupnim 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu bez čekanja.”
Implementacija AI virtualnog asistenta HANA predstavlja značajan korak u digitalizaciji hrvatskog zdravstvenog sustava. Kombinirajući naprednu AI tehnologiju s dugogodišnjim iskustvom HZZO kontakt centra, HANA pruža korisnicima brzu, točnu i dostupnu podršku u svakom trenutku.
